PODCAST: Vzdálená správa zařízení ulehčuje život uživatelům – služba Panasonic AC Service Cloud
Zbytečně necestujte, sledujte provoz klimatizací a tepelných čerpadel na dálku. Sníží se náklady na servis a ušetří i zákazník. To je základ služby Panasonic AC Service Cloud.
Obcházet nejen tisíce, stovky, desítky ale i jednotlivá tepelná čerpadla nebo klimatizace a kontrolovat, zda jsou jejich provozní parametry v přijatelném rozmezí, je nejen poněkud otravná práce, pokud není zjištěna chyba, ale i práce většinou zbytečně drahá.
Tomáš Pavlok, obchodní zástupce komerčních systémů Panasonic H&C Solutions, v podcastu uvádí, že jeden zbytečný výjezd technika k domnělé poruše může stát 3, ale i více tisíc korun. A pokud je oprávněný, tak zpravidla za ním následuje výjezd druhý k řešení poruch. Se vzdálenou správou by stačil jen jeden, neboť technik se dopředu může připravit na vyřešení většiny poruch.
Panasonic službu vzdálené správy nazývá AC Service Cloud a doporučuje ji jak provozovatelům jednotlivých zařízení, tak instalačním a servisním firmám, které takto mohou obhospodařovat všechny jimi nainstalované klimatizace a garantovat zákazníkům větší záruku za spolehlivost provozu. Nejedná se o novou službu. Odhadem je do ní zapojeno cca 15 % zařízení.
Službu Panasonic AC Service Cloud mohou výhodně využít i majitelé středně velkých objektů, pokud nemají dostatečně odborně kvalifikovaného technika. Navíc AC Service Cloud nemá výpadky během dovolených, nemocí atp. Je zákaznicky konfigurovatelná, umožňuje si přehled sbíraných dat upravit podle své potřeby, tedy tak, aby na první pohled byly zřejmé kritické stavy, potřeba údržby atd.
AC Service Cloud je jednoduchý na užívání a nevyžaduje žádný specializovaný software – uživatel se přihlašuje přes prohlížeč
Společnost Panasonic je jedním z předních světových výrobců klimatizačních systémů a tepelných čerpadel. V tomto oboru má přes 60 let zkušeností. Své produkty vyváží do více než 120 zemí a dosud vyrobila více než 200 miliónů kompresorů.